cipangu

Sunday, November 7, 2010

Păunescu s-a stins prea devreme…


Păunescu s-a stins prea devreme
Prea degrab´ dintre noi a plecat.
Să fi zăbovit înc-un pic, înc-o vreme,
S-ar fi dus la soroc, cu confrații odat’
     De Ignat.



Dacă tot am transformat pomana porcului in funeralii naționale si l-am declarat pe Ceaușescu “mare președinte” dac-ar fi zis pass după 10 ani, eu zic să sărim peste etape - hai să condamnăm public democrația şi să aruncăm anatema pe toţi cei care au murit ca proştii în închisorile comuniste. 

Formaţia de bocitoare despletite şi tânguiţi care-l jelesc cu foc pe marele alb mâncător de rahat îmi întorc stomacul pe dos. Dar vai, poezia, dar vai, tumultul... OK, n-a fost doar un porc care a râmat, a mai şi rimat. Faptul că a avut ceva talent nu-l face cu nimic mai puţin odios. Dimpotrivă.


8 comments:

  1. esti o maimuta! data jos din copac!

    ReplyDelete
  2. hahahahahahahaaa

    Iar daca jetul apei nu ma spala,
    Sa stiti ca m-am hranit cu aracet.

    Aplauze!!!

    ReplyDelete
  3. Pentru Anonymous:
    Ai un simţ de observaţie de invidiat: aşa e, eu m-am dat jos din copac. Din păcate, sunt atât de multe primate rămase încă în copaci, care se exprimă dezarticulat şi sunt incapabile să gândească singure...

    ReplyDelete
  4. Supeeeeer! Facem parte din acelasi club. I-am fackut si eu un mic panegiric de ziua mortilor, amintind de niste patzanii ale lui de care parca nu-si mai aduce aminte nici unul dintre crocodilii astia care lacrimeaza oportun pe la televizor. Daca vrei sa le citesti, le gasesti pe blogul istorioare bucurestene silviacolfescu.blogspot.com. Sper sa te amuze cat m-a amuzat si pe mine postul tau, frate japonez!

    ReplyDelete
  5. @Anonymous: tu ce naiba cauti sa citesti blogurile maimutzelor? lasa-ne cu bananele noastre


    hahahaha..bis...bis
    asta mi-aduce aminte de vremurile bune din redactie

    ReplyDelete
  6. Ce vremuri... Ce redactie... Mai tii minte carciuma de la Evenimentul, de la etajul doi?
    Ficatul ni se lafaia in halba
    Ca Irinel, in cada-i mare, alba...

    ReplyDelete

iertaţi-mă că nu sunt japonez/ povestiri aproape idioate