cipangu

Friday, April 1, 2011

Io-mi bag picioarele



13 comments:

  1. Te felicit. Meriti.Ai spus tot ce trebuia...Te vad pt prima data si te ascult ,de cand iti citesc blogul. Numai bine iti doresc.

    ReplyDelete
  2. Chiar ma intrebam cum arata romanul care-si cere scuze ca nu e japonez. Acum vad se simte destul de bine... bagandu-si picioarele.

    Felicitari pt. cei trei ani petrecuti in Japonia. Multi inainte si la cat mai multe postari!

    ReplyDelete
  3. Felicitari si din partea mea! Sa stii ca si eu ma intrebam cum arata omul cu cel mai tare blog, care mi-a schimbat starea de spirit! Pana sa dau de blogul tau, eram stresata de situatia din JP, de cutremurele care-mi faceau paravanele sa danseze de cateva ori pe zi, de situatia de la Fukushima etc... Mi-as baga si eu picioarele!! Momentan sunt usor ranita la picioarul stang, dar pe la sfarsitul saptamanii cred ca o sa trec pe la cea mai apropiata fantana arteziana... :)

    ReplyDelete
  4. Revin pt. ca trebuie sa-mi cer scuze. Citind postarea ta anterioara (deci tu esti de vina) mi-i s-a facut foame asa ca neavand natou, l-am ingurgitat pe "ca". Voiam sa scriu: "Acum vad ca se simte destul de bine... bagandu-si picioarele."

    ReplyDelete
  5. cand ai scris-o, nu era o carte, nu? ma intreb de fapt cand (si cum) a devenit, dar asta e ceva mult prea personal probabil pentru tine, ca sa dezvalui altora.

    ReplyDelete
  6. ma asteptam. o vedeam venind - fintina aia in care sa-ti bagi tu picioarele. asa cum te stiu, de citeva luni de cind am fost trimisa sa-ti vad blogul si-am facut ctrl+D dupa 10 secunde de lectura, nu ti-ai fi putut baga picioarele altfel decit la propriu, intr-un recipient iar nu intr-un mod de viata, daramite tara.
    esti japonez deja, nu-sh cum sa-ti zic ... desi cred ca ti-am mai zis.

    ReplyDelete
  7. Pentru April:
    Multumesc mult. Am zis tot? Sa ma opresc :)

    ReplyDelete
  8. Pentru Anonymous:
    Multumesc. Chiar mi-a zis cineva ca sunt destul de convingator cand zic "uaaa..." dupa contactul cu apa fierbinte. E reconfortant. Recomand.

    ReplyDelete
  9. Pentru Deea:
    Nu-i cel mai tare blog, dar ma bucur ca-ti place. Ai ajuns la Ashi no yu? Vrem dovezi :)

    ReplyDelete
  10. Pentru Cinemavictoria:
    Nu e deloc personal cand si cum a devenit carte. Au fost niste reactii dupa primele scrisori, de genul: "m-am ras", unele pasaje chiar ar merita publicate. Eu n-am avut ce face si le-am luat de bune. E posibil sa platesc candva scump pretul de a fi publicat si alte pasaje la care nu "s-a ras" nimeni...

    ReplyDelete
  11. Pentru Cealalta April:
    Multumesc mult de tot. Da, mi-ai mai zis, dar sunt departe de a fi japonez. Si iti multumesc si pentru incredere, desi nimeni din cei care ma cunosc nu a dat (si inca nu da) nici o sansa adaptarii mele aici. "Ala sigur isi baga picioarele..."

    ReplyDelete
  12. E super tare! Simplu, la obiect si ingenios, domnule copy!

    ReplyDelete
  13. eu am citit cartea chiar luna trecuta si pot sa spun ca mi-a placut foarte foarte mult <3 visul meu este sa merg in Japonia,poate chiar sa ma stabilesc acolo,desi stiu ca e extrem de greu...asta e xD o sa dau tot ce pot!
    Multumesc mult pentru carte Moise-san! si chiar eram curioasa cum o mai duci acolo in Japonia^^
    Iti urez numai bne

    ReplyDelete

iertaţi-mă că nu sunt japonez/ povestiri aproape idioate