cipangu

Tuesday, May 17, 2011

Ăăă... lansare de... ăăă... carte....

10 comments:

  1. Felicitari pentru prima ta lansare de carte, George!
    Ti-am descoperit blogul de un an si ceva si de atunci nu am pierdut nicio postare. La cat talent ai era si pacat sa ramai nepublicat. Chiar daca umorul tau poate jena usor pe unii, eu il consider de bun simt, neexagerat.
    Astept urmatoarea lansare de carte. Ganbate ne!

    ReplyDelete
  2. Am mai lasat un comentariu dar din nu stiu ce motiv a disparut (a fost sters ? nu stiu). Reiau ideea si voiam sa iti spun ca savurez din plin aceasta carte, care este plina de pareri sincere despre un popor si o cultura care au mereu ceva nou de descoperit. Desi nu eram un impatimit al culturii nipone, cartea ta cat si imensul entuziast al unei colege de facultate, m-au facut sa imi ciulesc urechile atunci cand aud de Japonia in general. Felicitari pentru carte si ne vedem la urmatoarea !

    ReplyDelete
  3. @ Anonymous
    Multumesc mult. Ma bucur ca te numeri printre oamenii care imi gusta umorul. Uneori ma trezesc ca sunt singurul care rade la ce gandesc/ zic/ scriu.

    ReplyDelete
  4. @Spadez
    Multumesc daca ai reusit sa citesti pana la capat fara sa te plictisesti. Si mii de scuze, din vina mea primul comentariu n-a aparut la timp.

    ReplyDelete
  5. Am citit cartea duminică. :)
    Dacă te interesează părerea unui cititor de rând, o poţi afla de-aici:

    http://arcadia-solum.blogspot.com/2011/05/iertati-ma-ca-nu-sunt-japonez_17.html

    ReplyDelete
  6. @arcadia
    Nu stiu de ce, dar asteptam o prima recenzie cu o oarecare strangere de inima.
    Am citit ce-ai scris tu si m-am intrebat: de unde teama asta de "oamenii cu pareri avizate", de cei care iti vor lua povestea s-o masoare ca la targul de cai inaripati, are ploturi, are rasturnari de situatie, e cam mica-n greaban si-i tremura personajele pe picioare. Pana la urma, tot ce conteaza este daca a atins macar un suflet si l-a luat putin in zbor.
    Am citit ce-ai scris tu, Arcadia si deja orice alta "recenzie stiintifica" nu mai conteaza.
    Iti multumesc.

    ReplyDelete
  7. Felicitari! Pe cand un turneu prin tara?

    ReplyDelete
  8. @Liana10
    Ar fi o idee buna, dar n-am caravana. Pana si cea de la "Din dragoste" e pe butuci...

    ReplyDelete
  9. Aaaaaa...felicitari! :)) N-au fost asa multe aaaa-uri, mie mi s-a parut foarte dragut din prezentarea video, daca m-ai fi vazut pe mine cum vorbesc in public sunt convinsa ca ti-ai fi reconsiderat titlul postarii :))

    ReplyDelete
  10. in sfirsit.
    ieri am intrat in posesia cartii tale: am primit comanda facuta online, direct la editura (asta dupa ce am cautat bezmetic timp de 2 saptamini prin cele trei librarii din Buzau & citeva tarabe :)

    nu am apucat sa o termin dar dupa primele prime capitole pot sa recunosc ca imi place.

    ce as spune pentru inceput?
    la ora asta simt nevoia sa recitesc primul capitol intrucit am senzatia ca nu am priceput cum ai avansat in relatia cu Miwako de la acel email primit pe nava :)
    (vreau sa zic ca am ramas cu senzatia ca ai rasolit mult din romantismul relatiei voastre...)

    nu conteaza, desi materialul publicat seamana mult cu un jurnal (desi in prezentarea facuta de editura e negat acest lucru), per total imi place dom`le! zau ca a meritat agitatia :) si in mod sigur abia astept sa termin tot de citit... ai talent!

    ReplyDelete

iertaţi-mă că nu sunt japonez/ povestiri aproape idioate