cipangu

Sunday, May 15, 2011

Anunciuri, înștiințări, mezaturi – partea a doua

Mulțumesc tuturor celor care au fost la Cărturești! Îmi cer scuze celor care n-au apucat să intre. Îmi cer scuze și celor care nu au mai apucat cărți. Poate ar trebui să fie un semn bun, dar cred că e totuși o scăpare din care editura va învăța ceva pe viitor - la 6.40 se vânduseră toate cărțile din stocul adus la eveniment. (Sincer, am simțit că sunt un autor epuizat când am terminat de vorbit și nu știam de ce mă trecuseră toate apele.)

Per total, sper că nu m-am făcut prea tare de cacao. Așa-i când debutezi întâiași dată pentru prima oară. Nu-i o figură de stil, o să mai facem o lansare pentru toți cei cărora le sunt adresate scuzele de mai sus. Data, ora și locul vor fi anunțate ulterior.

4 comments:

  1. O lansare la Braşov, poate? :D

    ReplyDelete
  2. Astept cu nerabdare urmatoarea lansare (in asa fel spus am sa stau cu blogul tau deschis ca sa il pot urmari de fiecare data cand imi deschid browserul). In ziua cand a avut loc lansarea eram la cursul de japoneza (unde doamna Takagi si doamna Yoden fac voluntariat pentru noi), m-am mirat ca doamna Takagi nu a venit(dansa care vine de obicei intotdeauna). A doua zi aflu de la Sandra sensei (de fapt ne face un rezumat cum stie ea mai bine"..auziti copii ca a aparut o carte interesanta scrisa de un roman care a intalnit o japoneza pe vasul pe care lucra ..."), bun si interesant, m-a captivat rezumatul profei si mi-am pus in gand sa o cumpar, chestia e ca era o zi cam plina sa zic asa, aveam o restanta de dat(limba romana contemporana - alias gramatica, analiza sintactico-morfologica ma omoara), si aveam si un eveniment japonez la Romano-Americana, era cum nu se putea mai prost, prefer sa nu dau restanta ( nu invatasem iar toti colegii ma impingeau de la spate sa dau acum ca prima restanta nu se plateste - chiar nu vad legatura, chiar daca o dau in toamna tot prima data o dau.. ) trageam chiulul si de la munca destul de mult, norocul meu era ca seful(unul dintre cei doi) era plecat in Austria pentru 3-4 zile si i se face mila doamnei Sandra si vorbeste cu profesoara de LRC sa ne amane restanta pentru luni ca sa ne ia cu dansa la evenimentul ce avea loc la Romano-Americana. Ajungem acolo cam cu o ora mai devreme, dupa programul nostru trebuia sa inceapa evenimentul, nu stiu sincer care a fost problema dar se rezolva la urma urmei, doamna Sandra il intalneste pe baiatul care se ocupa de toate evenimentele japoneze din facultate (Serban, un baiata de treaba, prieten al doamnei Sandra) care se repede sa dea noroc cu mine, iar eu ma uit ca un catelus dinala cu o intrebare destul de receptiva pe figura mea "ce am facut?", ma stia datorita multor evenimente japoneze la care am fost si la care am facut poze. Acestea spuse am ajuns la eveniment unde se servea mancare japoneza la cantina facultatii、 味噌汁(nu shtiu cum te descurci u dar eu inca nu am invatat kanji astia, traiasca rikaichan) si inca ceva ca o pizza dar i-am uitat denumirea, ne-am intalnit si cu Marui sensei de unde am aflat ca doamna Takagi a fost la lansarea cartii "Iertati-ma ca nu sunt japonez" :). Inainte sa plecam de la facultatea noastra inspre Romano-Americana m-am interesat de carte pe internet (long live Iphone chiar daca am ramas falit o luna de zile, a meritat) am dat un telefon la Curtea Veche unde am vorbit cu o fata care spunea ceva ca o sa dai autografe si in ziua aceea dar nu era sigura si a ramas sa ma sune ea, ceea ce nu s-a intamplat si am revenit eu cu un apel peste o ora si mi-a spus acelasi lucru ca o sa ma sune...ok, chestia a fost ca am plecat destul de tarziu de la facultatea Romano-Americana, am ajuns la birou unde seful meu era destul de sictirit "unde p** ai fost pana acum..." jucand darts, m-am bagat si eu la darts ca sa ii mai inmoi nervii si am uitat cu totul de carte dar in urmatoarea zi(vineri) m-am dus si am cumparat-o de la carturesti de unde am aflat si ca nu ai mai venit la urma urmei sa dai autografe, asa ca nu am fost in pierdere. Acestea spuse (din nou) te astept sa treci pe la evenimentul doamnei Takagi de sambata 21 mai intre orele 11:00am-6:00pm la facultatea Romano-Americana, o sa am cartea la mine din care inca savurez pagina cu pagina din ea si la care ma gandesc cu greu ca o sa ajung la sfarsit.

    また明日! (Gabi)

    ReplyDelete
  3. ok am aflat unde te gasesc si cand :) http://arcinst.blogspot.com/2011/05/expozitie-foto-tara-soarelui-rasare.html

    ReplyDelete
  4. @Gabi
    Ce mai poveste! Ce-as mai putea sa zic... Ne vedem vineri in Lente...

    ReplyDelete

iertaţi-mă că nu sunt japonez/ povestiri aproape idioate