cipangu

Friday, May 6, 2011

Anunciuri, înștiințări, mezaturi

Întrerupem programul obișnuit pentru câteva momente de trebuincioasă publițitate.  
Pentru cine vrea să tragă cu ochiul printre file la câteva fragmente din carte, pot fi citite aici, aici, aici, aici și aici, mulțumită Think Outside Ohe Box.  
Dacă simțiți că nu e destul, atunci puteți comanda un exemplar întreg. Dacă s-a desființat librăria din colț și s-a făcut bancă sau jocuri mecanice, nu-i nimic, se poate comanda direct de pe site-ul editurii. 
Gata. Hai că mai avem puțin și intrăm în normal.

15 comments:

  1. Mult succes la lansare! As fi vrut tare mult sa vin, dar sunt in Delta cu un eveniment programat de luni de zile :( Cand ma intorc, ma duc tinta si cumpar cartea! :)
    Ganbatte ne!

    ReplyDelete
  2. Multumesc mult, Mirona! Daca stiam, faceam lansarea in Delta.

    ReplyDelete
  3. dragă domnule, să ştiţi că vă iert că nu sunteţi japonez şi cu acest prilej aş dori să vă inştiinţez că linkurile la fragmentele din carte, pe care tare aş fi vrut să le citesc, sunt kaput.

    think outside the box se dovedesc a fi chiar pe dinafară

    ReplyDelete
  4. Draga Anonymous, mii de scuze pentru inconvenient. Site-ul e lovit de ieri.
    De aia se zice ca e bine sa nu-i pui toate ouale intr-un cos si toate fragmentele in afara unei singure cutii.

    ReplyDelete
  5. S-a rezolvat problema cu linkurile care nu functionau. Inca o data scuze pentru neplaceri. Nu a fost vina Think Outside The Box.

    ReplyDelete
  6. Acelaşi AnonymousMay 8, 2011 at 2:06 AM

    Multumesc pentru reparaţie şi iertaţi-mă că nu v-au mers linkurile :)

    ReplyDelete
  7. Eu am citit fragmentele imediat ce-au apărut pe Facebook şi mi-am comandat şi cartea, deja. Curtea Veche sper să fie oeditură cu obrazul subţire şi să-mi livreze cartea înainte să apară ediţia a doua :P

    ReplyDelete
  8. Pacat ca nu se poate livra si in Franta. Cu prima ocazie prin Romania, voi da fuga/click la librarie. Multa bafta!

    ReplyDelete
  9. oops, ai schimbat, în varianta originală parcă era un "imbecil patentat" :) ... sau greşesc?

    ReplyDelete
  10. @Andrei
    Da, este destul de "peste mana" comanda cartilor din afara tarii.
    Multumesc mult.

    ReplyDelete
  11. @Arcadia
    Cum e? S-a livrat? Sunt curios.

    ReplyDelete
  12. @cinemavictoria
    In parte eu, in parte a mai cazut si la corectura, da, am mai modificat. Nu-s schimbari majore, cat sa merite o vanatoare de elefanti.

    ReplyDelete
  13. Încă nu. Te ţin la curent. :)
    Nerăbdarea mea a molipsit alte două prietene, care m-au sunat să mă întrebe dacă le împrumut şi lor cartea. :D

    ReplyDelete
  14. Domnule Moise voiam doar sa va spun ca, desi nu sunt un fan al culturii si lumii nipone, am fost molipsit de o colega care a plecat 6 luni in Tokyo. Astazi am fost la lansare si am cumparat cartea si de atunci o tot citesc incontinuu. Mi se par foarte sincere si fruste scrisorile dumneavoastra si nu pot decat sa va felicit pentru aceasta carte. De asemenea, m-ati molipsit si pe mine prin intermediul volumului - cultura nipona este fascinanta.

    ReplyDelete
  15. Astăzi a sosit cartea, hip-hip-ura! :D
    Cartea Românească se ţine de cuvânt :)

    ReplyDelete

iertaţi-mă că nu sunt japonez/ povestiri aproape idioate