cipangu

Monday, October 17, 2011

Mulțumesc.

Opriți grătarele! Opriți tiparnițele ilegale de prin pivnițe! Dați cancel la scanere și xerox-uri. Acum fiecare poate avea propriul exemplar din „Iertați-mă că nu sunt japonez”. Pentru că primul tiraj s-a epuizat deja, ca să nu se ajungă la mișcări de stradă „Occupy Bookstores”, la cinci luni de la lansare, editura Curtea Veche a zis: „Bine dom´le” și a suplimentat tirajul.

Mulțumesc celor care au cumpărat-o deja, mulțumesc celor care o vor cumpăra de acum înainte, mulțumesc editurii pentru încredere. 

Iarna-i grea, omătul mare, citim pan´ la epuizare.

12 comments:

  1. De ce nu o faci .epub?
    Ajunge la oricine, instant, ieftin, salvezi copacii ...

    ReplyDelete
  2. Iarna-i grea, omătul mare, citim pan´ la epuizare, felicitări şi la mai mare! :D

    ReplyDelete
  3. pdf se poate cumpara?

    ReplyDelete
  4. ..."Pluteşte drept înainte, şi dacă pământul pe care-l cauţi nu există încă, fii sigur că Dumnezeu îl va crea într-adins pentru a-ţi răsplăti îndrăzneala".

    Cine, cui, cand...

    Si eu tie acum.

    ReplyDelete
  5. @Virgil
    Am propus ideea acum ceva vreme celor de care depinde punerea ei in practica. Sa zicem ca, teoretic, e under construction.

    ReplyDelete
  6. @arcadia
    Multumesc si plecaciuni, zile far'de-amaraciuni!
    (alea de le petreci mai nou in capitala)

    ReplyDelete
  7. @Anonymous
    Ideea de aplicatie pentru iPad sau orice alta modalitate prin care cartea sa ajunga la oameni iertand padurile este in discutii.

    ReplyDelete
  8. @ilincaotgramesti
    Majestate, increderea Altetei Voastre ma copleseste. Cand ajung pe pamantul acela, orice vad cu doua picioare, indieni le zic si Dumnezeu stie cum o sa le rasplatesc indrazneala daca ma contrazice vreunul!

    Al dumneavoastra,
    Al cu oul.

    P.S. S-ar putea ca razboiul cu maurii sa mai tina o vreme... Luati totusi in calcul sa va schimbati la un moment dat camasa... Zic si eu...

    ReplyDelete
  9. http://cinemavictoria.wordpress.com/2011/10/28/iertati-ma-ca-nu-sunt-japonez/
    daca nu iti place, spune-mi si sterg.
    (ca nu e propriu-zis o recenzie, sau mai degraba e una in stilul meu, care-o fi ala.)

    ReplyDelete
  10. @cinemavictoria
    Multumesc si nu sterge. E o recenzie care nu e propriu-zis o recenzie, a unei carti care nu e propriu-zis o carte. Ba nu, a ta e recenzie.

    ReplyDelete
  11. Pentru prima data in viata am asteptat ziua de salar nu sa ma duc la o bere ci sa merg sa cumpar o carte. Pe scurt 7 ore cu mici pauze pentru nevoile fiziologice si reprosurile familiei "iar a inebunit asta ". Dupa ce am terminat cartea nu am putut sa nu o compar cu o floare ( de cires daca vreti). Am sa explic si dece...incepe timid ca un boboc si promite multe, infloreste in toata splendoarea si iti smulge un zambet si se termina prea repede ( parere personala). Felicitari Moise ( nu sunt formal pentru ca nu pot dupa ce am terminat de citit cartea, dupa ce ne-ai impartasit atatea) pentru aceasta lectie de viata.
    Imi cer scuze daca am fost prea lung si daca am mai chinuit pe ici pe pe colo limba romana.

    ReplyDelete
  12. @ Marius
    Draga Marius,
    Cu scuzele pentru intarziere, iti multumesc pentru comparatia absolut corecta: povestea incepe timid si se formeaza pe parcurs. Din pacate, autorul desi sufera tot felul de transformari, ramane tot timid, ca inceputul povestii lui neterminate, sau terminate prea repede.

    ReplyDelete

iertaţi-mă că nu sunt japonez/ povestiri aproape idioate