cipangu

Monday, October 10, 2011

Răspundem întrebătorilor

Sunt întrebat (şi le mulțumesc celor care o fac) unde mai pot găsi cartea. Un prieten a primit din partea editurii următorul răspuns:

Librăria nr. 88 Str. Edgar Quinet

Librăria 13  Bd. Ion Mihalache

Librăria nr. 137 Bd. Lacul Tei 

Librăria nr. 22 Şos. Mihai Bravu 


(Din păcate, toate în Bucureşti.) 

Am mai fost întrebat de ce nu le apar unora comentariile pe site-ul editurii.

Iertați-mă, nu știu. În principiu, ar trebui ca oricine are ceva de spus, să fie lăsat s
ă o facă.

Vă mulțumesc încă o dată tuturor.

7 comments:

  1. vroiam sa-mi cumpar o carte din librarie, o alta decat a ta si fara sa-mi dau seama m-am oprit in fata ei si am fost sigura ca imi va placea la nebunie. si vroiam sa nu incep asa mesajul, dar in fine. am citit-o cu sufletul la gura, m-am regasit in 80% din ce-ai scris tu pentru ca prin 2000 am fost si eu in jap si am avut parte de o experienta asemanatoare, de atunci tot ce e legat de jap ma fascineaza. nu stiu daca altcineva care n-a trecut pe acolo ar savura-o asa, dar eu abia astept sa mai scoti o inca una si inca una si tot asa. ma bucur ca ai impartit experienta ta si cu altii m-am amuzat ca parca ma vedeam pe mine si mi s-a facut un dor nebun de tarisoara aia. Anca Rosca

    ReplyDelete
  2. @anka
    Sa inteleg ca ai ramas in librarie si ai citit cartea cum fac salari-man-ii aici in konbini cu manga? Hm... Am zis eu ca se citeste repede, dar n-am crezut ca se poate atat de repede...

    Asa e, Japonia e un fel de cosmar luminos, cum spunea cineva, care te face sa revii si odata ajuns, te zdrobeste gandul ca n-ai putea sa-i rezisti.

    Multumesc mult, Anca Rosca.

    ReplyDelete
  3. Deși sunt din București, am făcut comanda pe site. Am primit-o de ceva timp, dar nu am apucat sa o citesc pentru ca mama soacra a citit-o înaintea mea :))

    ReplyDelete
  4. daca era cu poze as fi rasfoit-o in librarie, dar am savurat-o pur si simplu, acasa, in vreo 3 zile. mi-a placut asa de mult incat astazi ma intrebam oare ce faci, cum au decurs lucrurile cu voi mai departe...? daca tot ai impartasit o particica din viata ta trebuie sa ne mai dai, cui i-a placut e ca un drog, mai vrem. eu astept sa ma tii la curent cu urmatoarea onegai shimasu!

    ReplyDelete
  5. Fac o mica adaugire daca se poate pentru cei din Brasov se gasete si la Steo Iosif :D

    ReplyDelete
  6. Nicio sansa se fie cumparata si electron? Pe amazon/kindle sau nu.

    Stau in Macao si nu cred ca o sa gaseasca adresa

    ReplyDelete
  7. @Gaijin
    Lucrurile se misca mai greu, dar am primit asigurari din partea editurii ca se lucreaza (sper eu, intens) la o varianta digitala a cartii.

    Poti astepta sau poti ruga pe cineva din tara sa o cumpere. Cu trimisul prin posta e mai greu, e foarte posibil ca sa nu gaseasca adresa ta. Mai mult, alea de la posta o sa creada ca faci misto de ele, ca doar stie toata lumea ca aia nu-i adresa, e joc de carti.

    ReplyDelete

iertaţi-mă că nu sunt japonez/ povestiri aproape idioate