cipangu

Wednesday, February 29, 2012

The beginning of a beautiful friendship

De la apariția ultimului articol (ăla cu Nastratin Hogea) Pământul nici n-a apucat să dea un târcol în jurul felinarului din centrul perfectibilului nostru univers, iar eu nu mi-am închis bine un ochi, aflat într-o scurtă, dar dureroasă vizită la oftalmolog, căci critica, ah critica, m-a tras pe dreapta și mi-a aplicat o amendă contravențională pentru incorectitudine politică. Și că n-aveam bașcă


Alina dragă, dacă a fost coincidență, trebuie să recunoști că ne-am sincronizat mișto. Reiau și aici promisiunea de a-ți returna banii pe carte, cu speranța că n-ai să mă refuzi. I think this is the beginning of a beautiful friendship.

6 comments:

  1. ti-ar prinde bine prietenia cu alina.
    sunt curios insa cum ar sta lucrurile daca ea ar fi tiganca...

    ReplyDelete
  2. Unui curios
    Iti raspund tot cu o curiozitate:ce te face sa fii tu asa sigur ca nu am prieteni tigani? Unguri, chinezi, coreeni... Vei fi surprins, am chiar si prieteni romani, desi fie vorba intre noi, nici aia nu-mi plac toti.

    ReplyDelete
  3. nah lasa...cainii latra...cartea se vinde si place ;))

    ReplyDelete
  4. Hop si eu la datu cu parerea:

    Eu ma bucur ca George Moise este asa cum este si scrie asa cum scrie. Prea e plina lumea de "sensibili".....
    O carte este o aventura si asta, domnule Moise a fost una pe cinste. Multumesc.
    Cat despre altii.... daca nu se pot bucura de o carte, de ce mai pierd vremea sa o citeasca? fie si ptr datu cu parerea pe bloguri dupa aia, daca nu e bucurie ce rost are sa pierzi vremea?!.....

    ...na c-am zis-o.

    ReplyDelete
  5. nu-s sigur... doar curios - exact cum spuneam
    ce de prieteni ai... bravo! :))

    ReplyDelete
  6. Saptamana aceasta am comandat cartea,probabil pe la sfarsitul saptamanii viitoare o voi primi,pentru ca locuiesc in Nagoya.As vrea s-o citesc,sa inteleg cum percepe Japonia cineva ce are mai mult sau mai putin aceasi situatie ca si mine.

    ReplyDelete

iertaţi-mă că nu sunt japonez/ povestiri aproape idioate