cipangu

Thursday, March 8, 2012

Când history se scrie herstory

Tot ce-am așternut vreodată pe hârtie a fost, cu voie, fără de voie, direct sau indirect, pentru tine. Dar dacă nu ți-aș fi scris nimic azi, cu siguranță că nu mi-ai fi iertat-o niciodată.

De la tine am învățat o grămadă de lucruri, dar nu știu cum se face că tot pentru tine am făcut cele mai mari prostii.

Ești poate cel mai frumos dar lăsat de zei pe pământ, numai tu însă ai reușit să scoți uneori ce-a fost mai urât din mine.

Viața unui bărbat nu-i decât o rătăcire perpetuă între singura femeie care l-a iubit vreodată și singura femeie pe care a iubit-o cu adevărat; sacrifică pe rând, când pe una, când pe alta, fără să afle niciodată care a fost una și care cealaltă.

Între mamă si amantă iei toate formele, cum să nu mă pierd? Cum aș putea să nu fiu câștigat?

Îți datorez viața, deși presimt că tot de mâna ta o să-mi găsesc sfârșitul. Și poate că te-aș urî de moarte dacă nu te-aș iubi atât.

La mulți ani, Femeie.


1 comment:

  1. Off, femeile astea, intotdeauna intre doua extreme, pana ce si Pamantul tie ti l-au impartit in doua! O fi norocul ta sa simti ca traiesti mereu de doua ori ... in aceeasi singura viata!

    ReplyDelete

iertaţi-mă că nu sunt japonez/ povestiri aproape idioate