cipangu

Friday, August 3, 2012

Chestii pe care ți le poate spune o femeie senin, după 30 de ani

Povestea Kanei a declanșat într-o prietenă nevoia bruscă de a se confesa și mi-a povestit cum a căzut singură cu bicla și cum a dat vina pe un băiat, Benone când a trebuit să explice de ce îi gâlgâia sângele din genunchi ca din beregata porcinelor de Ignat, după care a mai așteptat vreo 30 de ani ca să-i spună mamei ei adevărul. Cicatricea a rămas. Nici pe mine treaba asta nu m-a lăsat nemarcat, ba dimpotrivă, mi-a dat fiori reci și m-a făcut să înțeleg că, dacă ar trebui să ne fie frică de ceva pe lume, ca niște daci liberi și la modă ce suntem, ar fi nu de cer să nu cadă pe noi, ci de mărturisirile femeilor după 30 de ani.


De exemplu, dacă ați petrecut cei 30 de ani împreună, îți poate spune fără să-i tresară un mușchi pe față, așa:
- nu e copilul tău;
- nu ești bolnav de cancer, eu te-am otrăvit tot timpul ăsta în fiecare dimineață;
- nu mi-au plăcut niciodată piticii de grădină (vezi Full Monty);
- înainte să ne căsătorim, am fost bărbat și mă chema Benone;
- nu am lucrat ca profesoară de religie, am avut o carieră de succes în industria filmelor pentru adulți;
- sunt de pe altă planetă, acum m-au sunat să mă duc acasă;
- n-am avut nicio mătușă bolnavă de care a trebuit să am grijă în fiecare week-end, nu ea ne-a lăsat moștenirea;
- n-am avut niciodată migrene, nici orgasm; m-am prefăcut și colo și colo…
- nu am avut niciodată un frate homosexual: 30 de ani i-ai spus amantului meu cumnate;
- nu te-am iubit niciodată...

Dacă vă întâlniți după 30 de ani:
- îl vezi pe bărbosul ăsta? E copilul tău;
- îl vezi pe bărbosul ăsta? E mama;
- ce dacă eu am plecat fără să las nicio urmă? Ăștia 30 de ani tu trebuia să mă cauți!
- am avut toți anii ăștia poza ta cu mine, uite-o! Cum?! Nu ești tu în poza asta?
- a trebuit să plec ca tu să-ți realizezi visele; chiar, ai ajuns celebru?
- gata, am divorțat! Mă mai iubești?
- n-ai vorbit cu mine pe messenger, făceam mișto de tine cu soțul;
- cum adică arăt altfel?! Tu ce-ai crezut, că pozele alea nud pe care ți le trimiteam în care nu mi se vedea fața erau ale mele?
- mă iubești și nu poți trăi fără mine, ai așteptat să rămân văduvă să putem fi împreună?! Stai puțin, n-am nici cea mai vagă idee cine ești;
- n-am încetat niciodată să te iubesc.

Cortina.

5 comments:

iertaţi-mă că nu sunt japonez/ povestiri aproape idioate