cipangu

Monday, September 10, 2012

O sută de ploi

Când s-a făcut și n-am știut ne-vară? Când ne-am trezit prea goi, prea doi? Când a venit, pribeag din cale-afară Septembrie, cu suta lui de ploi?

În blugii tăi și în cămașa-mi albă mă întreceam cu caii la galop. Purtam la gât săruturile tale salbă și-n colțul gurii, de negru vin un strop. Sorbeam roua de șoapte de pe buze. Vânam pe pielea-ți fină albi fiori. Ca îndemnați de oarbe călăuze, ne rătăceam în noapte până-n zori.

Ca aripi veștede de înger blestemat, prea multe frunze moarte între noi... Ne cheamă iar pribeagul nechemat, Septembrie, cu suta lui de ploi.

4 comments:

  1. http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/376746_483853071627043_1200257528_n.jpg doar la tablouashul asta mi-a stat mintea cat am citit...lovely!

    ReplyDelete
  2. Totul trece peste noi, repede, precum o ploaie rece de vara, iar in urma ramane doar o intrebare: cand?
    http://www.youtube.com/watch?v=UfaooE7E1KU&feature=g-all-u

    ReplyDelete
  3. Septembrie? Ploi? Da voi în ce ţară trăiţi? Că pe-aici...

    ReplyDelete
  4. așa vară, așa țară ... fără ploi și cu lovitură de stat ... bine că s-a dus ... :)

    ReplyDelete

iertaţi-mă că nu sunt japonez/ povestiri aproape idioate