cipangu

Friday, April 5, 2013

Dragă mine

Pare anbălivăbăl, dar îți scriu din viitor. Doh, știi și tu că totul e changibil, dar dacă te-ai trezi acum aici, ai zice că ești în mijlocul lui nicăieri.  
N-am timp prea mult, sunt într-o grabă, așa că o să te rog să-mi plătești atenție. Focusează-te. Probabil o să zici că nu prea face sens ce-ți spun, dar acesta este cum vorbim acum. Totul e vina celor care sunt copii în timpul vostru și care vor decide mâine. Au prea multă confidență de sine și prea puțină expertiză.

Nu știu cum, dar trebuie incentivați să citească mai mult decât să scrie (statusuri și comenturi). Și dacă tot scriu, măcar să o facă acurat. Pentru că totul a început cu poop (poop doolce, frumoas-o) și a fost șiftat de corporatiști . Am tot zis că se va duce departe, ca franțuzismele, știi tu, ce merge împrejur, vine împrejur, dar nu.

Nici eu nu știu cum am sfârșit să vorbesc ca ei, dar asta e, timpul trece de.

Aș încheia cu „Ne păstrăm în atingere” dar nu cred c-o să-ți mai fiu scriind. Alerg în afară de timp.

4 comments:

  1. Nu mă cheamă Vasile!April 6, 2013 at 5:52 AM

    Well zis maestre, well zis. Totuși nu e chiar atât de bleak situația; trebuie luat în consideration că va apărea un nou job position: translator română - romglish. Apoi să vezi Academia ce task va avea cu sorting regulile gramaticale; ce faci, mai pui virgulă înaintea lui „dar” sau follow regula din limba engleză? Drop cratima în favoarea apostrofului? Which ghilimele: „”, "" sau «»? Și poate cel mai important, „într-o”, ”printr-o”, "nici-o" without cratimă sau fără apostrof? Fun times ahead of us...

    ReplyDelete
  2. Sec, tamaios si la plural. Misto!

    ReplyDelete
  3. He he... M-au uns pe suflet rândurile de mai sus.

    Mai deunăzi la un training am fost întrebat ce aștept de la cele două zile care urmau. Am răspuns ca îmi doresc să nu mai aud cuvintele: customizat, cascadează, să performăm, focusat și alte aberații.

    ReplyDelete
  4. Să nu uităm de "determinat", "nervos", "k", "dc", "cf", "ji", "facem treaba asta pentru că trebuie, dar nu o să iasă, aşa că o facem într-o doară", "aşa-i România...", "numai românii", "graniţa la Orşova", "merge şi aşa" şi aşa mai departe, de la mic la mare.

    ReplyDelete

iertaţi-mă că nu sunt japonez/ povestiri aproape idioate