cipangu

Tuesday, May 28, 2013

Lăsați-l pe gigi, eliberați-vă mintea

Am prieteni fani mirceabadea. Am prieteni fani bendeac. Am prieteni fani antenaunu. Am prieteni care nu-s maneliști, hei, ei ascultă toate genurile, dar la o petrecere, merge-o manea. Am prieteni fani măicuța domnului. Am prieteni fani folbal. Am prieteni fani stânga, fani dreapta (nu mâna, doctrina), adică am prieteni politică în general. Am prieteni care îmi umplu zilnic monitorul de păr de pisică. Am prieteni fani maidanezi. Am prieteni fani proști celebri. Și n-am zis niciodată nimic, am încercat să iau din omul ăla ce nu m-a deranjat sau nu a intrat în contradicție cu noțiunea mea de penibil. Dar zilele astea am dat niște unfrienduri. Pentru că n-am vrut să am niciun prieten fan free gigi.

Printre prietenii mei fani ai paginilor free gigi și gigi becali liber (puțini la număr, din fericire), m-a durut al dracului să văd doi oameni dragi, întâmplător rude. Copile nevinovate, aș zice. Una dintre ele, bursieră în Anglia, cealaltă, prin empatie poate, sora ei mai mică. În niciun caz, sub nicio formă, niciuna dintre ele nu intră la categoria proști, să ne fie clar. Și tu, Brutus? o întreb pe cea mică. De ce?

Păi, cam tendința generală. A furat, dar a dat și la alții, alții fură mai mult și nu sunt în pușcărie etc. E o fractură de logică, zic. Să zici că merită să fie liber pentru că a furat mai puțin decât alții e ca și cum ai zice că un veceu public de la o discotecă de țară, pentru că are mai puțin clienți, e mai curat decât buda de la bamboo din oraș, deci să-l facem farmacie. 

Răspunsul, dezarmant: „da, ai perfectă dreptate, merită să fie închis, dar pur și simplu mie becali mi se pare tare amuzant”.

Și mi-am amintit de campania aia din 2000 când a candidat vadim. Era votat masiv de tineret, mai ales de băieții de băieți, care abia dobândiseră 18 ani, prima gonoree și drept de vot. Și ăia știau că e nebun, dar le plăcea că "le zice", că „are sânge-n el”.

Ce nu realizează ei e că nu mai e timp să votezi sau să militezi la mișto. Nu ceri eliberarea unui infractor pe motiv că e amuzant. Nu votezi un debil pentru că le zice. Nu porți un tricou cu secera și ciocanul că-i la modă. Așa ajungem să punem porcii pe catafalc la Ateneu și să ni se pară firesc.

„Cancelare, hai să-ţi dau o veste, ca să vezi că sînt prea puternic, mînca-ţi-aş, şi prea şmecher şi că sînt prea inteligent, geniu, că dau m... la DNA și că să-mi bag p... în mă-sa... şi premiez toate... echipele ca să-mi sugă p...!” - gigi becali

4 comments:

  1. și eu am dat unfriend în masă (mă-sa) whatever :)... pe temeiul ăsta. Reacția mea la un share cu Gigi este ca meme-le ăla cu Jackie Chan :) http://download.ultradownloads.com.br/wallpaper/276253_Papel-de-Parede-Meme-Jackie-Chan_1280x1024.jpg

    ReplyDelete
  2. Ba prostule, pe omul despre care vorbesti l-au chemat stapanii lumii (cei din cauza carora tu esti sclav in Japonia in loc sa fii sclav acasa) si i-au propus sa conduca Romania in numele lor cam cum face actualul acum si el i-a refuzat ca a vrut sa faca ceva sa te aduca acasa la familie si de-aia e acum in puscarie, dar pentru fraieri care nu stiu nici de mama lor... asta e reactia, cam ce ai scris tu mai sus... succes la nudism in Asia, nici de chiloti n-ai avut acolo, el a vrut sa te aduca acasa sa te imbrace...

    ReplyDelete
  3. @Anonymous: Tu preferi sa fi sclav acasa? Ai ajuns macar la 1000 de km de Japonia ca sa-ti dai cu parerea? Un hot care da de pomana din banii furati nu este Robin Hood. Tu chiar l-ai merita pe Becali presedinte...

    ReplyDelete
  4. Anonimul nu poate uita cum Gigi i-a zvârlit un pumn de bancnote. A fost cea mai frumoasă întâmplare din viaţa lui.

    ReplyDelete

iertaţi-mă că nu sunt japonez/ povestiri aproape idioate