cipangu

Tuesday, October 13, 2015

ce-mi doresc de ziua mea

să dorm,
să dorm fără să mă trezesc la două sau trei noaptea în același coșmar în care e iar acel noiembrie, întuneric și până dimineață mă chinui degeaba să dau timpul înapoi măcar cu un an, să scriu, să scrii, să scriem, să vorbim până dimineața, să citim, să ne uităm la filme, să nu îmi mai spui pleacă/ ieși afară/ lasă-mă în pace, să îți lași capul pe umărul meu, să nu mai fii chemată baby, nu ăsta e numele tău adevărat, să nu mă mai privești ca și cum te-ai uita printr-un geam murdar, să dansăm într-un teatru după ora închiderii, să-mi spui vrau cu tine, vrau totul înapoi, să nu mai dispari, să ne ningă la București, să ne plouă în Kyoto, să mergem în Bali, să ne întâlnim întâmplător într-un tren din Paris, să nu mai alergi în brațele nimănui după ce abia te-ai despărțit de mine fie și pentru câteva ore, pentru câteva luni sau chiar și câțiva ani, ai înțeles deja că nu ne putem despărți, să-mi trimiți un emoji cu singura mâță pe care o ador, să nu mă mai doară de câte ori te uiți la telefon și dintr-o dată să fii în altă parte, să aud soneria, să mă uit pe vizor, să văd mâna ta și să știu că orice zi ar fi se va face duminică roșie, să nu mă fi întrebat ce îmi doresc de ziua mea, credeam că știi sau dacă nu știi ce-mi doresc măcar că știi că m-aș bucura de orice nimic, să-mi deschid o french-bakery, pe firmă să scrie Natalie și înăuntru să se audă Aznavour, să te pot ține de mână la tine în cartier, să îmi răspunzi când te sun, să fim din nou nemuritori, să nu mă minți când îmi vorbești, să nu mă minți când mă asculți, să nu-mi mai spui minți, să te tunzi, să îți fie bine

iar am scris o listă întreagă

nu e bine

reiau

ce-mi doresc de ziua mea

vreau [să (nu) dorm] cu tine

e prea mult?

bine, rectific

ce-mi doresc de ziua mea

nimic